tevredenheids onderzoek van DIT forum

Hier worden alle Polls neergezet
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

tevredenheidsonderzoek

Bericht door EEN FL » 09-07-2011 23:27

Beste Lnw je lijkt wel een DL of een medewerker van het hoofdkantoor.
Praten over oplossingen zou inderdaad horen te helpen, maar na heel veel praten en klachten wordt er nog steed niet geluisterd.
Het balletje ligt zeker voor de helft niet bij de FL`s, maar bij de direktie, want die trekt zijn eigen bijna nergens iets van aan.

Een Kaderlid
EEN FL
LnW
Berichten: 11
Lid geworden op: 09-03-2011 18:41

Bericht door LnW » 10-07-2011 10:23

Nee hoor geen DL of HK.

Ik ben ook een FL, maar ik zie nu dat het balletje alleen op het HK wordt gelegd.

Ik ben er mee eens dat er niet geluisterd wordt. Toen ik zei dat de pc´s ouwe zooi was zeiden hun dat het hypermodern was. Haha.

En ik vindt ook dat er geen realistisch takenpakket ligt voor een FL. Als ik die wil doen zoals ze er liggen moet ik er zeker 15 uur bij hebben.

Maargoed iedereen ziet wat er mis gaat.

Als iedereen nou vertelt wat hij wil dan kun je misschien met oplossingen bij de directie komen ipv met problemen.

Ik zou het heerlijk vinden om:
Minder AA te hebben
Geen pv´s meer te tellen
geen bed-z bonnen meer overschrijven
geen ttkc meer. je telt al elke dag
Gaby
Berichten: 83
Lid geworden op: 27-10-2010 16:35

Bericht door Gaby » 11-07-2011 14:22

Het is erg makkelijk om te stellen dat er geen oplossingen komen door middel van het forum. En dat het forum ''maar niks'' is. Het is zeker een klaagmuur, en dat is ook de bedoeling. Op deze manier worden de problemen geinventariseerd. Ook vinden mensen hier steun bij elkaar, waardoor ze misschien nu wel wat durven te zeggen. Ze zien dat ze er niet alleen voor staan. En laten we zeker niet vergeten dat er mede dankzij dit forum een kadergroep is gevormd. Dit is een eerste maar zeker heel belangrijke stap naar een betere werkomgeving.

Ik zeg: Ga zo door!!!
"FNV KADERLID ALDI"
LnW
Berichten: 11
Lid geworden op: 09-03-2011 18:41

Bericht door LnW » 11-07-2011 18:41

De kaderleden gaan zeker door en gaan samen met ondernemingsraden de knelpunten aanpakken. Samen sterk voor goed werk

Wil je meehelpen, begin dan als eerste met de enquête in te vullen.
Vul de enquête in (kan ook anoniem) - De enquête staat onder het kopje: ook filiaalleiders vinden dat de maat vol is. Als u IN deze tekst klikt ziet u staan: enquête onder het personeel Aldi. Dit is de bedoelde enquête.

Laat ons weten welke dingen goed geregeld zijn bij de Aldi en welke zaken verbetering behoeven:

www.fnvbondgenoten.nl/mijnbranche/bedrijven/aldi

Hoe flexibel wilt u zijn? Werkweken varieerend van 5 tot 45 uur. Een bandbreedte van 50% als je parttime werkt....
Niet terecht kunnen bij de Arbodienst behalve als de DL het goed vindt...


Wanneer is het genoeg? Hoeveel werknemers moeten nog afhaken. Wat gaat goed en wat kan beter...
Stop met klagen en vul de enquête in. Alleen dan kunnen we zaken echt aanpakken.


Klagen alleen helpt niet.... praten ook niet....
herbie-lempke
Berichten: 44
Lid geworden op: 03-01-2011 20:30

Bericht door herbie-lempke » 12-07-2011 22:28

[quote="LnW"]Nee hoor geen DL of HK.

Ik ben ook een FL, maar ik zie nu dat het balletje alleen op het HK wordt gelegd.

Ik ben er mee eens dat er niet geluisterd wordt. Toen ik zei dat de pc´s ouwe zooi was zeiden hun dat het hypermodern was. Haha.

En ik vindt ook dat er geen realistisch takenpakket ligt voor een FL. Als ik die wil doen zoals ze er liggen moet ik er zeker 15 uur bij hebben.

Maargoed iedereen ziet wat er mis gaat.

Als iedereen nou vertelt wat hij wil dan kun je misschien met oplossingen bij de directie komen ipv met problemen.

Ik zou het heerlijk vinden om:
Minder AA te hebben
Geen pv´s meer te tellen
geen bed-z bonnen meer overschrijven
geen ttkc meer. je telt al elke dag[/quote]

dit is nou een antwoord waar ik blij van word.
hier kan de kadergroep iets mee,
ze inventariseren de problemen en proberen die uit de weg te halen.
en dit zijn nu van die kleine dingetjes die ontzettend veel tijd in beslag nemen en eigenlijk overbodig zijn....
SAMEN STERK voor GOED WERK!!!
Plaats reactie