Overvloed aan AA

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
tiptoppie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-11-2010 21:44

Overvloed aan AA

Bericht door tiptoppie » 30-05-2014 22:53

Ik neem aan dat iedereen er last van heeft .... overvloed aan AA. Wij hebben totaal geen overzicht meer. Veel te veel rest AA, afgeprijsde AA en totaal geen ruimte in de winkel. Vol is Vol, en niet alleen de winkel maar ook het magazijn. Door de overvloed, is er veel te veel in de winkel, alles wordt rommelig en is gewoon niet goed bij te houden. Als klant zou ik niet graag willen graven in de overvolle manden. Opruimen kost heel veel tijd. Schuiven met volle manden naar achter om plaats te maken voor het nieuwe AA. En, eenmaal achter, blijf je schuiven met alle manden want ze staan constant in de weg en belemmerd je dagelijks bezigheden in het magazijn - alles kost twee keer zoveel tijd ( tijd die wij aan andere dingen zouden kunnen besteden) - niet te noemen de spierpijn in je nek en rug door het constant schuiven van de zwaar beladen manden en continu verplaatsen van zware artikelen. Ik word hier echt moedeloos van.
herbie-lempke
Berichten: 44
Lid geworden op: 03-01-2011 20:30

Bericht door herbie-lempke » 06-07-2014 22:50

wij als kadergroep kunnen alleen maar zeggen dat ieder filiaal (filiaalleider) tegen de DL of VL moet zeggen dat er teveel AA staat.
alleen op deze manier word het een beetje duidelijk bij de "hogere" dat het echt teveel is.
misschien moeten ze eens gaan nadenken over een retour beleid.
SAMEN STERK voor GOED WERK!!!
Plaats reactie