Pagina 2 van 2

Geplaatst: 26-02-2014 09:10
door eendje
Dank je, Kater, voor de tip. Ik doelde meer op de mogelijkheid. En ik dacht mee met de vorige reacties, over het nut van een verklaring op de nulbon.

Geplaatst: 26-02-2014 09:13
door eendje
Ik laat klanten vaak even wachten totdat mijn lade weer opengaat. Mocht het lang duren en heb geen zin in een nulbon (1x per half jaar, ofzo) dan doe ik wisselkassa. Maar vaker maak ik een nulbon.

Geplaatst: 26-02-2014 12:12
door megavon
Als een klant te lang moet wachten om te wisselen(wat zelden voorkomt) dan sla ik 1 cent aan meestal krijg je wel wat fooi.

Geplaatst: 26-02-2014 14:53
door kater
Megavon, kijk ook hier mee uit!! Dit is in het verleden al een reden geweest om iemand te ontslaan.

Geplaatst: 27-02-2014 00:09
door ursula
Jaja alles is link, als ze je moeten hebben vinden ze vanzelf wel iets. Prettig gevoel als je zo moet werken. Ga bijna met de bibbers in m'n lijf achter dat ding zitten. Van de week weer testaankoop gehad. Alles om je mensen te naaien, lijkt het motto te zijn.

Geplaatst: 27-02-2014 10:10
door kater
Inderdaad Ursula, daar heb je gelijk in. Ik heb het na vaak geweigerd te hebben op het laatst ook moeten doen. Maar de Dl dacht te bepalen welke kassa ik moest gaan, deed het dus juist niet. Het waren dan meestal mensen die zij niet mocht of eruit wilde hebben.

Geplaatst: 28-02-2014 19:37
door Gaby
Ik vind persoonlijk dat je testaankopen niet perse negatief moet opvatten. Blijkbaar gaat er nog veel langs de kassa omdat controles niet op de juiste manier worden uitgevoerd. (Kar doorrijden en kijken) Hiermee bedoel ik niet het onder dozen, en in tassen stoppen van spullen.dit kun je namelijk niet zomaar zien.
Met een goede controle verklein je de balansverschillen al een heel stuk. Net dit stukje hebben we wel zelf in de hand.

Laat je niet gek maken hiermee!

Geplaatst: 01-03-2014 10:14
door tommy95
@Gaby, wat jij beschrijft is de ideal situatie. Als we dat doen halen we onze kassa aanslagen per minuut weer niet. Of werken we niet voldoende klanten snel genoeg weg.

Gewo[b]on personeel erbij[/b], en kassa's open en aandacht voor de klant.

Geplaatst: 01-03-2014 10:20
door Gaby
Helemaal mee eens dat er personeel bij moet. Dat zou op alle vlakken verbetering meebrengen. Voor zowel de klant als het personeel.

Echter ben ik het niet met je eens dat als we wel een kar controlerendat je dan langzamer bent. Wanneer je de kar niet laat doorrijden moet je later op de klant wachten totdat deze alles inde kar heeft. Ben je de tijd ook kwijt.

Bij ons wordt daarbij ook nog tascontrole gedaan, en zelfs dan komen we allemaal aan onze snelheid en de klanten vinden het prima. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat overal zo makkelijk gaat.