het moet niet gekker worden bijde aldi
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 08-10-2010 11:52
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 08-10-2010 11:52
-
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 26-08-2011 12:46
-
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 25-09-2010 09:00
-
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 24-09-2010 04:41
-
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 25-09-2010 09:00
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 27-10-2010 16:35
Ik vind persoonlijk dat je testaankopen niet perse negatief moet opvatten. Blijkbaar gaat er nog veel langs de kassa omdat controles niet op de juiste manier worden uitgevoerd. (Kar doorrijden en kijken) Hiermee bedoel ik niet het onder dozen, en in tassen stoppen van spullen.dit kun je namelijk niet zomaar zien.
Met een goede controle verklein je de balansverschillen al een heel stuk. Net dit stukje hebben we wel zelf in de hand.
Laat je niet gek maken hiermee!
Met een goede controle verklein je de balansverschillen al een heel stuk. Net dit stukje hebben we wel zelf in de hand.
Laat je niet gek maken hiermee!
"FNV KADERLID ALDI"
-
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 28-10-2010 18:56
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 27-10-2010 16:35
Helemaal mee eens dat er personeel bij moet. Dat zou op alle vlakken verbetering meebrengen. Voor zowel de klant als het personeel.
Echter ben ik het niet met je eens dat als we wel een kar controlerendat je dan langzamer bent. Wanneer je de kar niet laat doorrijden moet je later op de klant wachten totdat deze alles inde kar heeft. Ben je de tijd ook kwijt.
Bij ons wordt daarbij ook nog tascontrole gedaan, en zelfs dan komen we allemaal aan onze snelheid en de klanten vinden het prima. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat overal zo makkelijk gaat.
Echter ben ik het niet met je eens dat als we wel een kar controlerendat je dan langzamer bent. Wanneer je de kar niet laat doorrijden moet je later op de klant wachten totdat deze alles inde kar heeft. Ben je de tijd ook kwijt.
Bij ons wordt daarbij ook nog tascontrole gedaan, en zelfs dan komen we allemaal aan onze snelheid en de klanten vinden het prima. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat overal zo makkelijk gaat.
"FNV KADERLID ALDI"