het moet niet gekker worden bijde aldi

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
eendje
Berichten: 17
Lid geworden op: 08-10-2010 11:52

Bericht door eendje » 26-02-2014 09:10

Dank je, Kater, voor de tip. Ik doelde meer op de mogelijkheid. En ik dacht mee met de vorige reacties, over het nut van een verklaring op de nulbon.
eendje
Berichten: 17
Lid geworden op: 08-10-2010 11:52

Bericht door eendje » 26-02-2014 09:13

Ik laat klanten vaak even wachten totdat mijn lade weer opengaat. Mocht het lang duren en heb geen zin in een nulbon (1x per half jaar, ofzo) dan doe ik wisselkassa. Maar vaker maak ik een nulbon.
megavon
Berichten: 64
Lid geworden op: 26-08-2011 12:46

Bericht door megavon » 26-02-2014 12:12

Als een klant te lang moet wachten om te wisselen(wat zelden voorkomt) dan sla ik 1 cent aan meestal krijg je wel wat fooi.
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 26-02-2014 14:53

Megavon, kijk ook hier mee uit!! Dit is in het verleden al een reden geweest om iemand te ontslaan.
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 27-02-2014 00:09

Jaja alles is link, als ze je moeten hebben vinden ze vanzelf wel iets. Prettig gevoel als je zo moet werken. Ga bijna met de bibbers in m'n lijf achter dat ding zitten. Van de week weer testaankoop gehad. Alles om je mensen te naaien, lijkt het motto te zijn.
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 27-02-2014 10:10

Inderdaad Ursula, daar heb je gelijk in. Ik heb het na vaak geweigerd te hebben op het laatst ook moeten doen. Maar de Dl dacht te bepalen welke kassa ik moest gaan, deed het dus juist niet. Het waren dan meestal mensen die zij niet mocht of eruit wilde hebben.
Gaby
Berichten: 83
Lid geworden op: 27-10-2010 16:35

Bericht door Gaby » 28-02-2014 19:37

Ik vind persoonlijk dat je testaankopen niet perse negatief moet opvatten. Blijkbaar gaat er nog veel langs de kassa omdat controles niet op de juiste manier worden uitgevoerd. (Kar doorrijden en kijken) Hiermee bedoel ik niet het onder dozen, en in tassen stoppen van spullen.dit kun je namelijk niet zomaar zien.
Met een goede controle verklein je de balansverschillen al een heel stuk. Net dit stukje hebben we wel zelf in de hand.

Laat je niet gek maken hiermee!
"FNV KADERLID ALDI"
tommy95
Berichten: 87
Lid geworden op: 28-10-2010 18:56

Bericht door tommy95 » 01-03-2014 10:14

@Gaby, wat jij beschrijft is de ideal situatie. Als we dat doen halen we onze kassa aanslagen per minuut weer niet. Of werken we niet voldoende klanten snel genoeg weg.

Gewo[b]on personeel erbij[/b], en kassa's open en aandacht voor de klant.
Gaby
Berichten: 83
Lid geworden op: 27-10-2010 16:35

Bericht door Gaby » 01-03-2014 10:20

Helemaal mee eens dat er personeel bij moet. Dat zou op alle vlakken verbetering meebrengen. Voor zowel de klant als het personeel.

Echter ben ik het niet met je eens dat als we wel een kar controlerendat je dan langzamer bent. Wanneer je de kar niet laat doorrijden moet je later op de klant wachten totdat deze alles inde kar heeft. Ben je de tijd ook kwijt.

Bij ons wordt daarbij ook nog tascontrole gedaan, en zelfs dan komen we allemaal aan onze snelheid en de klanten vinden het prima. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat overal zo makkelijk gaat.
"FNV KADERLID ALDI"
Plaats reactie