hebben jullie ook allemaal een vragenlijst gekregen??

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

hebben jullie ook allemaal een vragenlijst gekregen??

Bericht door EEN FL » 19-02-2014 20:56

Het is wel heel belangrijk om de vragenlijst in te vullen.
Gewoon rechts bovenin de hoekjes eraf knippen en een blanco envelop gebruiken, want in het gekleurde balkje rechts bovenin staat een nummer.
En inderdaad iedereen krijgt die brief, want ik had hem dezelfde week al ingevuld en heb die brief daarna ook gehad.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
lidl
Berichten: 47
Lid geworden op: 11-02-2011 17:05

Bericht door lidl » 19-02-2014 21:06

Ik wil jullie uit de droom helpen, elke BV heeft zijn eigen enquete.
De inhoud is zetzelfde.
Je kan er wel een hoekje afknippen, maar er staat bovenaan gewoon welke BV het is.
Dat moet ook, anders kan de aldi de eventuele problemen niet oplossen.
Dus gewoon invullen, het is verder niet te herleiden.
Gaby
Berichten: 83
Lid geworden op: 27-10-2010 16:35

Bericht door Gaby » 19-02-2014 21:12

@ EEN FL

Dat blauwe hoekje is inmiddels binnenste buiten gekeerd. En nee er is niets te vinden wat erop wijst dat het hierdoor niet anoniem is. Het zou hooguit kunnen onderscheiden in welke bv je werkt. Dat is niet zo erg. Zo kunnen ze bv zien in welke bv de problemen het grootst zijn.

Ik betreur het dat mensen hier anderen onnodig bang proberen te maken. Als er ook maar twijfel bestond over de anonimiteit van de enquete hadden wij dat natuurlijk allang gemeld.

Dus vooral invullen. We moeten deze veranderen met zijn allen teweeg brengen!
Succes!
"FNV KADERLID ALDI"
Roger
Berichten: 9
Lid geworden op: 27-09-2010 19:58

Bericht door Roger » 19-02-2014 21:23

Idd gaby ,iedereen invullen en bij gebrek aan plaats achterzijde gebruiken , helemaal anoniem , willen we dat er iets veranderd moeten we actie ondernemen en niet bang lopen doen over anoniem ofniet , als niemand die vragenlijst terugstuurd weten ze nooit waar de knelpunten zitten en dan kunnen we nog zo hard roepen Samen sterk !!! Voor goed werk , doe het dan ook en vul die vragenlijst in en stuur op
Groetjes


Fnv kaderlid
" FNV KADERLID ALDI "
megavon
Berichten: 64
Lid geworden op: 26-08-2011 12:46

Bericht door megavon » 20-02-2014 06:29

Ik heb eergisteren ook nog een brief ontvangen terwijl ik de mijne al heb op gestuurd is gewoon een standaardbrief.

FNV Kaderlid
Tuffy
Berichten: 22
Lid geworden op: 01-11-2010 08:40

Bericht door Tuffy » 20-02-2014 07:26

Het is van mijn kant echt niet de bedoeling om anderen "bang" te maken...maar als ik een brief krijg waarin staat dat ze [b]mijn[/b] vragenlijst nog niet ontvangen hebben...ga ik toch echt wel vraagtekens zetten bij de anonimiteit...En de gevolgen vanuit Aldi zullen denk ik wel bij iedereen bekent zijn als ze weten wie wat ingestuurd heeft...
Gaby
Berichten: 83
Lid geworden op: 27-10-2010 16:35

Bericht door Gaby » 20-02-2014 07:44

Het was ook helemaal niet bedoeld naar de mensen die vragen stelden hoor :) Maar inderdaad heeft iedereen die brief gekregen. In Roermond is later zelfs nog een brief van de OR gekomen met het verzoek de enquete in te sturen. Mijne was toen ook allang weg. De enquêtes zijn niet te herleiden naar een persoon.
"FNV KADERLID ALDI"
Tuffy
Berichten: 22
Lid geworden op: 01-11-2010 08:40

Bericht door Tuffy » 20-02-2014 12:24

Ik denk dat jullie het niet helemaal begrijpen...Ik krijg een brief waarin duidelijk staat dat ze [b]MIJN[/b] [b] gegevens nog niet ontvangen hebben...[/b]...dus echt voor mij persoonlijk...geen algehele brief...
Gaby
Berichten: 83
Lid geworden op: 27-10-2010 16:35

Bericht door Gaby » 20-02-2014 13:41

Zou je drie brief eens Willem mailen naar de kadergroep? Dan kijk ik of het dezelfde is als ik en anderen hebben gehad.

fnv.kadergroep.aldi@gmail.com

BVD.
"FNV KADERLID ALDI"
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

hebben jullie ook allemaal een vragenlijst gekregen??

Bericht door EEN FL » 20-02-2014 19:22

Ten eerste wil ik ook niemand bang maken en geen onrust strooien.
Geef alleen maar een advies, omdat er bij mijn wel een nummer instaat.
Bij twijfel, zou ik en een collega dit ook nooit geschreven hebben.
Elke vragenlijst, bij welk bedrijf dan ook, is genummerd om te kunnen zien hoeveel lijsten er in omloop zijn en hoeveel mensen er aan mee gedaan hebben, om een percentage te kunnen bepalen.
Heb wel een algemene herinneringslijst gekregen en geen persoonlijke zoals, die van Tuffy, maar Tuffy had hem dus nog niet ingevuld en ik al lang wel.
Nogmaals op elke bladzijde voor het gekleurde balkje staat geschreven van welk BV. de vragenlijst is, dus het gekleurde balkje is overbodig voor wat ze zeggen, dat dit is om te kunnen zien van welke BV deze is.
Dus mijn advies blijft nog steeds om het hoekje eraf te knippen en een blanco envelop te gebruiken.
Nogmaals, het is wel belangrijk om de vragenlijst in te vullen en op te sturen.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
Plaats reactie