wat is de top 3 van:

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
sonja
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-09-2010 15:21

Bericht door sonja » 22-03-2013 20:15

[quote="pluisjejan3"]zoveel bekeken maar niemand die iets schrijft???????????????????

dus iedereen vind het zomaar alles goed, en ik hoef de or dan ook geen brieven aan te schrijven[/quote]


wat mij opvalt is dat de meeste medewerkers juist zichzelf de das om doen....( ja ik ben ziek maarrrrrrrrrr) zelf vind ik het asociaal want er wordt vergeten dat de ALDI er voor zorgt dat we met te weinig mensen werken.....winkel vuil tja vervelend voor de klant maar ik zorg dat het toilet schoon is en verder alleen waar ik tijd voor heb ( ik ben nu na 10 jaar zover dat ik het niet MIJN probleem vind maar die van de ALDI ) als we allemaal iets minder hard lopen( normaal tempo dus ) en de boel de boel laten aan het eind van de dag leren ze misschien iets ......maar zolang WIJ onszelf voor de gek houden en doen alsof het onze winkel is lachen ze zich rot op kantoor .......
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

wat is de top 3 van:

Bericht door EEN FL » 23-03-2013 22:33

Helaas, maar waar.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
oud-medewerkers Aldi
Berichten: 41
Lid geworden op: 12-02-2013 23:17

Bericht door oud-medewerkers Aldi » 25-03-2013 18:29

Alles is inderdaad al vaak genoemd, maar de medewerkers hebben nog nooit echt een vuist kunnen maken. Daarvoor zal iedereen samen moeten opstaan, zowel CNV-leden als FNV-leden. Ook de bedrijfsartsen en wij als oud-medewerkers kunnen hierbij helpen.

En denken jullie dat de Aldi-directie het leuk vindt dat er negatieve publiciteit is (geweest)? Zouden zij zich echt op hun gemak voelen nu bijvoorbeeld de arbeidsinspectie een onderzoek gaat doen? Vermoedelijk hopen ze dat de ophef weer overwaait. Wij denken dat ze hopen dat, als het allemaal maar lang genoeg duurt, medewerkers weer denken: "ach zie je wel, het levert allemaal niks op".

Daarom nogmaals: NIET OPGEVEN! En niet denken dat je in je eentje niks kunt bijdragen. Alle eenlingen samen kunnen best veel kabaal maken. Er wel eens aan gedacht om zelf eens een spandoek op te hangen samen met bijvoorbeeld een collega? Wij weten dat de directie hier een hekel aan heeft! :D
oud-medewerkers Aldi
Berichten: 41
Lid geworden op: 12-02-2013 23:17

Bericht door oud-medewerkers Aldi » 25-03-2013 18:37

Over de directie gesproken: die leest hier natuurlijk ook mee. Wij weten dat ze ook onze Facebook in de gaten houden. Niks mis mee, want dat was natuurlijk ook onze bedoeling :D

Aan de directie: graag jullie verantwoordelijkheid nemen en de problemen oplossen! Lees: werkdruk verminderen door meer medewerkers in te zetten zodat zij de door jullie gestelde doelen kunnen halen óf de huidige doelen afschaffen en accepteren dat het met huidige personeelsinzet onvermijdelijk een bende wordt.

Wij zijn ooit bestookt met memo's over SMART doelen stellen. Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdgebonden. De S, de M en de T zijn duidelijk. Maar leg de medewerkers maar eens uit in welk opzicht de huidige doelen Acceptabel en Realistisch zijn!

Wij gaan ervan uit dat we bovenstaande niet ook nog eens hoeven te faxen.
Mo
Berichten: 20
Lid geworden op: 18-11-2010 17:51

Bericht door Mo » 26-03-2013 20:41

Helemaal mee eens.Ook vandaag weer de hele dag met twee man gewerkt,zoals elke dag trouwens,Het hele magazijn staat vol maar je bent zo druk met al dat eenmalig en tip dat je geen tijd hebt om de manco,s in te pakken.Een persoon zit achter de kassa en de ander moet alles alleen doen.Je hebt geen tijd meer voor ruimen ,vegen schrobben of kassa,s schoonmaken.Morgen weer zo,n dag , bah. :?
megavon
Berichten: 64
Lid geworden op: 26-08-2011 12:46

Bericht door megavon » 27-03-2013 05:10

Dit bedoel ik dus je gaat onbevredigend naar huis want je werk is niet af en in je achterhoofd weet je ik kan niet meer doen maar je bent er niet tevreden over.
oud-medewerkers Aldi
Berichten: 41
Lid geworden op: 12-02-2013 23:17

Bericht door oud-medewerkers Aldi » 04-04-2013 21:34

Zijn er nog meer medewerkers die het met 1 of meerdere reacties hierboven eens zijn? Wie zwijgt stemt in dit geval niet toe hè? We willen jullie horen!
ef el
Berichten: 57
Lid geworden op: 04-10-2010 23:12

Bericht door ef el » 11-04-2013 08:57

:D
sonja
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-09-2010 15:21

Bericht door sonja » 11-04-2013 21:31

[quote="ef el"]Aanpakken probleem AA mag ook als punt benoemd worden. De magazijnen komen steeds voller wat niet bepaalt efficiënt werkt.
Ik kijk elke week weer angstig naar de folder wat we nu weer allemaal krijgen afgestuurd. Te veel producten en te hoge volumes....[/quote]


helaas raar maar waar daar het elk jaar het zelfde foldertje is weet je al wanneer je je oude troep weer de winkel in kan gooien hahahahahahah
Plaats reactie