Schouderklachten

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
oud-medewerkers Aldi
Berichten: 41
Lid geworden op: 12-02-2013 23:17

Schouderklachten

Bericht door oud-medewerkers Aldi » 23-02-2013 20:56

Wij zijn eigenlijk wel benieuwd: zijn er hier ook veel mensen met schouderklachten? In de BV Ommen en de BV Drachten wel. Hoe is dat in de rest van het land?
sonja
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-09-2010 15:21

Re: Schouderklachten

Bericht door sonja » 26-02-2013 21:08

[quote="oud-medewerkers Aldi"]Wij zijn eigenlijk wel benieuwd: zijn er hier ook veel mensen met schouderklachten? In de BV Ommen en de BV Drachten wel. Hoe is dat in de rest van het land?[/quote]

hoi hier een medewerker/kaderlid en ik zit ook in de sectorraad
ook hier veel lichamelijke klachten, ik zelf heb erg veel last van mijn rug, op dit moment in de ziektewet .......... ook heb ik een ingekapselde pees ontsteking in mijn boven arm.
ik weet dat er nog veel meer collega's klachten hebben,helaas spreken we elkaar nooit.
ik hoop dat we met zijn allen op een positieve wijze aan een oplossing kunnen werken
megavon
Berichten: 64
Lid geworden op: 26-08-2011 12:46

Bericht door megavon » 27-02-2013 07:30

In Best zijn er ook behoorlijk wat klachten en ik vrees dat het nog veel erger gaat worden met het streven dat ze nu willen je bent einde van de dag kapot en nog is je werk niet af.
anton
Berichten: 10
Lid geworden op: 20-02-2011 14:02

Bericht door anton » 27-02-2013 10:17

Komt volgens mij overal wel voor. Als blijkt dat een praktijkvoorbeeld er als volgt uitziet: Medewerker klaagt op zaterdag bij de 1ste vervanger over schouder. Belt naar dl. Die antwoord: ze moet maar met 1 hand gaan scannen. Die dag waren er 2 man aan het werk, dus dat werd 1,5 de volgende maandag komt er een winkel beoordeling door dl en de fl wordt afgerekend op een slecht winkelbeeld. Medewerker is naar ziekenhuis geweest voor een spuit in de schouder en heeft gewoon door gewerkt. Wel een goede instelling van de medewerker, maar arbo technisch gezien rammelt het aardig. Als ik de reacties zo lees, gelet op die arbo-arts komen zulke zaken wel maandelijks voor denk ik.
Plaats reactie