tassen controle door dl

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
Tuffy
Berichten: 22
Lid geworden op: 01-11-2010 08:40

tassen controle door dl

Bericht door Tuffy » 21-08-2012 18:28

Misschien een rare vraag mag een DL buiten de winkel een tassencontrole uitvoeren ??????.Het word voort met de dag gekker.Mijn inziens hoef ik buiten het filiaal niemand in mijn tas te laten kijken.Hoe wantrouwend zijn ze.
Dus als ik het goed begrijp mag ik klanten ook buiten het filiaal controleren !!!.Denk dat het dan mis gaat.
Lily
Berichten: 10
Lid geworden op: 18-01-2011 22:03

Bericht door Lily » 21-08-2012 22:02

Zover ik weet mogen DL's Tassencontrole houden,zie het probleem eigenlijk niet,of een Fl nu een tassencontrole doet of een Dl maakt geen verschil,toch?
sonja
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-09-2010 15:21

Re: tassen controle door dl

Bericht door sonja » 21-08-2012 22:25

[quote="Tuffy"]Misschien een rare vraag mag een DL buiten de winkel een tassencontrole uitvoeren ??????.Het word voort met de dag gekker.Mijn inziens hoef ik buiten het filiaal niemand in mijn tas te laten kijken.Hoe wantrouwend zijn ze.
Dus als ik het goed begrijp mag ik klanten ook buiten het filiaal controleren !!!.Denk dat het dan mis gaat.[/quote]

tassen controle mag bij het verlaten van het pand, daarna mag hij het vragen maar laat je het vrijwillig toe (of niet)
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 22-08-2012 01:33

Tuffy, ik heb je een pm gestuurd maar ik weet niet zeker of dat goed is gegaan. Laat het me even weten svp.
Bernerzjwaam
Berichten: 1
Lid geworden op: 07-04-2012 07:51

Bericht door Bernerzjwaam » 22-11-2012 17:43

Als je niks te verbergen hebt , maak het toch niks uit als ze je tas waar dan ook controleren.
anton
Berichten: 10
Lid geworden op: 20-02-2011 14:02

Bericht door anton » 22-11-2012 22:52

De aldi is nu eenmaal gebaseerd op controles. Op zich niets op tegen. Zo zorg je er wel voor dat diefstal door eigen mensen minder wordt. Vertrouwen is goed, maar controle is beter. Je kan het wel overdrijven natuurlijk. Bij een afsluit controle inpandig je tas laten zien aan je DL, lijkt me niet zo hinderlijk. Het wordt toch anders als dat buiten gebeurd. Een auto controle door een Dl gaat me ook wat ver. Het probleem is volgens mij dat je niet verplicht bent om dat buiten het pand toe te laten. Als je dat dan ook niet toe laat, wordt je wel verdacht. Dus de meeste die ik spreek laten het toe omdat ze toch geen aldi artikelen zonder bon in hun tas of auto hebben zitten.
Plaats reactie