Ben misschien een tutje :)

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
Mona
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-11-2011 20:02

Ben misschien een tutje :)

Bericht door Mona » 08-08-2012 23:26

Jeetje, zie zo veel verbetering. Het assortiment bijvoorbeeld. Veel krijgt een nieuw jasje. Van het AA krijgen we steeds minder. (We zijn best een groot filiaal in Amsterdam) De klanten zijn tevreden... vooral omdat zij verrast worden door de nieuwe artikelen. Ja, ik kan wel zeggen.... Met de Aldi komt het wel goed. ( En nee, Niet Slijm Slijm) Ik werk ook hard. Maar een compliment naar de Aldi mag ook keer.

:lol:
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 09-08-2012 22:07

Beetje flauwe reactie, broodjepoep. Ik ben het met heel veel dingen niet eens, maar het is ook niet allemaal ellende.
Ja, de winkels worden opgefrist, of het ook mooi is is een kwestie van smaak tenslotte.
Het assortiment vind ik idd stukken beter, alleen jammer dat sommige producten verdwijnen en dat er "dubbele" artikelen voor terug komen. Wéér een soort afbakbrood, wéér meer wijnen, maar een toch redelijk populair artikel als vruchtenhagel of het prima brood verdwijnt.
AA blijft een ergernis, ieder jaar hetzelfde, weinig nieuws onder de zon. Ook steeds die herhalingsartikelen in de folder - klanten snappen dat vaak niet. En nog steeds veel te veel, vooral de tip.
En klagen doen ze ook nog volop hoor, vooral over lege schappen en lange rijen bij de kassa. Tja, met 2 man kun je geen wonderen verrichten hè.
Plaats reactie