Dit moet ik even kwijt

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
megavon
Berichten: 64
Lid geworden op: 26-08-2011 12:46

Dit moet ik even kwijt

Bericht door megavon » 12-07-2012 06:46

Het word hoe langer hoe gekker bij de Aldi nu krijgen we weer te horen dat we niet hard genoeg werken.
Wat ze willen is dat we ons lichaam kapot werken en wat zeggen ze dan je moet maar ander werk gaan zoeken je lichaam kan dit niet aan.
Nee daar zorgen ze wel voor dus kom op met z'n alle ons lichaam de prak in werken dan komt het werk wel af.
Diverse diefstallen gehad en dan word er gedaan alsof wij het zelf doen (dl zegt het nog net niet maar het komt er wel op neer) maar het ligt er niet aan dat je met te weinig mensen staat dat kan echt niet.
De winkel is dagelijks een rotzooi want je hebt geen tijd meer om het op te ruimen.
De klanten klagen ook dat je niet goed bij gevuld bent en dat de winkel er niet uit ziet.
Wanneer houd het eens op en word er ook eens aan ons gedacht, hoelang houden we dit nog vol.
Sorry dit moest ik even kwijt dit zit me nu al enkele dagen dwars.

Voor diegene die vakantie hebben of binnekort krijgen alvast een fijne vakantie en rust goed uit.
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

Dit moet ik even kwijt.

Bericht door EEN FL » 12-07-2012 20:46

Helaas helemaal mee eens.
Sla de handen in elkaar en wordt lid van de FNV en meld deze problemen dan bij hun en bij de Kadergroep. ( fnv.kadergroep.aldi@gmail.com )
Dan kunnen hun alle problemen bij elkaar bundelen.
Laat weten of jullie het ook nodig vinden om een medewerkers bijeenkomst te plannen, waarin door de bond uitgelegd wordt wat je rechten en plichten zijn.
Vraag je collega`s en laat dan weten met hoeveel man je dan wilt komen, want dan weten wij of er genoeg animo voor is.
Want dit kan dan door de kadergroep en de FNV geregeld worden.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
sonja
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-09-2010 15:21

Re: Dit moet ik even kwijt

Bericht door sonja » 12-07-2012 23:06

[quote="megavon"]Het word hoe langer hoe gekker bij de Aldi nu krijgen we weer te horen dat we niet hard genoeg werken.
Wat ze willen is dat we ons lichaam kapot werken en wat zeggen ze dan je moet maar ander werk gaan zoeken je lichaam kan dit niet aan.
Nee daar zorgen ze wel voor dus kom op met z'n alle ons lichaam de prak in werken dan komt het werk wel af.
Diverse diefstallen gehad en dan word er gedaan alsof wij het zelf doen (dl zegt het nog net niet maar het komt er wel op neer) maar het ligt er niet aan dat je met te weinig mensen staat dat kan echt niet.
De winkel is dagelijks een rotzooi want je hebt geen tijd meer om het op te ruimen.
De klanten klagen ook dat je niet goed bij gevuld bent en dat de winkel er niet uit ziet.
Wanneer houd het eens op en word er ook eens aan ons gedacht, hoelang houden we dit nog vol.
Sorry dit moest ik even kwijt dit zit me nu al enkele dagen dwars.

Voor diegene die vakantie hebben of binnekort krijgen alvast een fijne vakantie en rust goed uit.[/quote]

geen woord van gelogen, je hebt geheel gelijk
en als het kunduz akkoord doorgaat mogen ze je zonder reden ontslaan, denk er dus goed bij na na op wie je gaat stemmen
megavon
Berichten: 64
Lid geworden op: 26-08-2011 12:46

Bericht door megavon » 13-07-2012 08:58

Bedankt FL maar het punt is bijna niemand is lid van de FNV (ik wel) en bijna iedereen is bang voor zijn baan en durft niet tegen de Aldi in te gaan.
Ik weet uit ervaring dat ze je het leven flink zuur kunnen maken.
Ik loop de laatste tijd ook te denken om kaderlid te worden zodat ik meer medewerk(st)ers kan helpen.
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

Dit moet ik even kwijt.

Bericht door EEN FL » 15-07-2012 10:24

Beste Megavon,

De kadergroep zou het fijn vinden als je kaderlid wilt worden.
Stuur anders een mailtje naar fnv.kadergroep.aldi@gmail.com
Er worden gelukkig steeds meer mensen lid van de FNV.
Je hoeft echt niet bang te zijn, want als je lid wordt dan proberen ze je het even moeilijk te maken, maar als jij voet bij stuk houd wordt het daarna een heel stuk beter voor je.
De Aldi is echt te ver gegaan en als we niks doen gaan ze alleen nog maar verder en moeten we uiteindelijk ook uit gaan kijken voor onze baan.
Nu is het zo dat ze diverse mensen niet meer ziek melden en dit dan gewoon van hun overuren afschrijven.
Schandalig, pure diefstal.
Dus wordt lid van de FNV, want die mensen die lid waren hebben hun uren weer terug gekregen.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
Plaats reactie