Nieuwe beoordelingsformulieren

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
Tuffy
Berichten: 22
Lid geworden op: 01-11-2010 08:40

Nieuwe beoordelingsformulieren

Bericht door Tuffy » 02-06-2012 10:59

Aldi Best BV heeft nieuwe ´kassa beoordelingsformulieren` ingevoerd.
Doordat de resultaten (balans) slecht zijn, moeten de formulieren voor alle medewerkers negatief ingevuld worden. FL´s hebben hiervoor de opdracht gekregen van DL´s. De stelling van DL´s is, als de resultaten slecht zijn, kan niemand een goede beoordeling hebben, ook de FL zelf niet.
Dus al doe je nog zo je best, en probeer je alles volgens de Aldi regeltjes te doen, je krijgt toch voor al je handelingen/werkzaamheden, een onvoldoende.
Maar het mooiste moet nog komen, deze beoordelingen kunnen tegen je gebruikt worden!!! DL´s zeggen nl, je beoordeling is slecht, je functioneert niet goed!!! En proberen op deze manier van de oudere en zwakkere onder ons af te komen, en schuiven de schuld bij de FL´s in de schoenen.
Mo
Berichten: 20
Lid geworden op: 18-11-2010 17:51

Bericht door Mo » 02-06-2012 11:22

Ik werk al meer dan 20 jaar bij de Aldi en heb altijd goede beoordelingen gehad,dan kunnen ze toch niet opeens een slechte beoordeling geven,dat zou toch verdacht zijn :?:
Tuffy
Berichten: 22
Lid geworden op: 01-11-2010 08:40

Bericht door Tuffy » 02-06-2012 11:25

[quote="Mo"]Ik werk al meer dan 20 jaar bij de Aldi en heb altijd goede beoordelingen gehad,dan kunnen ze toch niet opeens een slechte beoordeling geven,dat zou toch verdacht zijn :?:[/quote]

Let wel: het gaat om de ´kassa beoordelingsformulieren`, niet om je algehele beoordeling of functionering die je jaarlijks of half jaarlijks zou moeten krijgen.
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 02-06-2012 13:13

Het meest gemakkelijk voor Aldi, geef de kassagroep maar de schuld van het feit dat er geen tijd is om een goede diestal controlle te doen, laat staan iemand aan te houden. Zelfs al weet je dat er een groep van onze bevolking naar binnen is of komt die je weet dat ze zgn.(A) sociaal komen boodschappen doen. Kom op Aldi DL,s wordt ook eens wakker uit de winterslaap. En toon ook eens je ware karater, en laat je niet steeds dromen voor houden. Waar is de tijd dat we genoeg personeel hadden en vaak met plezier naar het werk gingen en met de zelfde vreugde ook de klanten hielpen en een goede omzet per klant hadden.
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 02-06-2012 22:52

Helaas zoeken ze bij iedereen de schuld, behalve bij zichzelf. Het is onmogelijk als caissière alles te zien en in de gaten te houden, en dan ondertussen ook nog eens fantastische kassaresultaten te boeken en enigszins klantvriendelijk te werk te gaan. Ga er lekker zelf zitten als je het beter kunt, zou ik zeggen. Al dat getrap naar beneden en gelik naar boven begin ik een "beetje" beu te worden zo langzamerhand.
Plaats reactie