Stank voor Dank

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
iemand
Berichten: 61
Lid geworden op: 06-10-2010 15:19

Bericht door iemand » 04-04-2012 07:17

nou dat is allemaal makkelijk om te zeggen, maar je gaat niet zomaar weg.
dat doe ik ook niet, dat zal wel zijn omdat je toch wil dat je eigen winkel er goed uit ziet.
ik ben assistent maar als het druk is dan loop ik ook een stap harder, vind het ook belachelijk maar het in een troep achterlaten dat kan ik ook niet.
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 04-04-2012 08:14

iemand, ga vooral zo door en Aldi lacht nog harder!
sonja
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-09-2010 15:21

Bericht door sonja » 04-04-2012 09:11

[quote="iemand"]nou dat is allemaal makkelijk om te zeggen, maar je gaat niet zomaar weg.
dat doe ik ook niet, dat zal wel zijn omdat je toch wil dat je eigen winkel er goed uit ziet.
ik ben assistent maar als het druk is dan loop ik ook een stap harder, vind het ook belachelijk maar het in een troep achterlaten dat kan ik ook niet.[/quote]

mooi streven maar als je bv rugklachten krijgt zijn zij de eerste die roepen dat je niet zo geschikt bent voor dit werk of.....heb jij het nog wel naar je zin hier........en vergeet nooit de winkel is van de aldi
iemand
Berichten: 61
Lid geworden op: 06-10-2010 15:19

Bericht door iemand » 04-04-2012 22:02

[quote="sonja"][quote="iemand"]nou dat is allemaal makkelijk om te zeggen, maar je gaat niet zomaar weg.
dat doe ik ook niet, dat zal wel zijn omdat je toch wil dat je eigen winkel er goed uit ziet.
ik ben assistent maar als het druk is dan loop ik ook een stap harder, vind het ook belachelijk maar het in een troep achterlaten dat kan ik ook niet.[/quote]

mooi streven maar als je bv rugklachten krijgt zijn zij de eerste die roepen dat je niet zo geschikt bent voor dit werk of.....heb jij het nog wel naar je zin hier........en vergeet nooit de winkel is van de aldi[/quote]


jullie hoeven niet allemaal net te doen alsof ik niet weet hoe de aldi is, ik weet dat best maar ik zeg alleen dat ik niet zo makkelijk zomaar wegloop van troep
sonja
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-09-2010 15:21

Bericht door sonja » 04-04-2012 22:25

[quote="iemand"][quote="sonja"][quote="iemand"]nou dat is allemaal makkelijk om te zeggen, maar je gaat niet zomaar weg.
dat doe ik ook niet, dat zal wel zijn omdat je toch wil dat je eigen winkel er goed uit ziet.
ik ben assistent maar als het druk is dan loop ik ook een stap harder, vind het ook belachelijk maar het in een troep achterlaten dat kan ik ook niet.[/quote]

mooi streven maar als je bv rugklachten krijgt zijn zij de eerste die roepen dat je niet zo geschikt bent voor dit werk of.....heb jij het nog wel naar je zin hier........en vergeet nooit de winkel is van de aldi[/quote]


jullie hoeven niet allemaal net te doen alsof ik niet weet hoe de aldi is, ik weet dat best maar ik zeg alleen dat ik niet zo makkelijk zomaar wegloop van troep[/quote]

tjaaaa de meeste mensen hebben ook nog een prive leven....ohhhh ja iets wat de aldi ook al niet begrijpt..........je zal het best goed bedoelen ............maar de uitwerking is MINDER UREN...........dus uiteindelijk bereik je het tegen over gestelde voor je collega`s
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 04-04-2012 23:43

Het is de spagaat waar veel mensen in zitten. Het is ook moeilijk om de boel de boel te laten, maar inderdaad de Aldi profiteert er alleen maar van. De enige oplossing is om (allemaal) door de zure appel heen te bijten en de boel in de soep te laten lopen. Maar ja, krijg het maar eens voor elkaar om iedereen op één lijn te krijgen. In je eentje is het toch moeilijker vechten.
megavon
Berichten: 64
Lid geworden op: 26-08-2011 12:46

Bericht door megavon » 05-04-2012 06:48

Iedereen heeft recht op een prive leven zowel fl als medewerk(st)ers en het is niet meer dan normaal dat je contracturen werkt.
Niemand hoort meer te moeten werken en al helemaal niet als ze er ook niet voor betaald krijgen dat ik ook niet dus waarom een fl wel?
Het word tijd dat de aldi gaat zien dat het zo niet langer kan de filialen zijn een rommel en/of leeg maar als je maar met weinig mensen op de werkvloer bent wij kunnen niet meer dan werken en de meeste beginnen ook lichamelijke of/en geestelijke klachten te krijgen.
Ik neem mijn petje voor vele (niet alle) fl af als je ziet wat ze alllemaal moeten doen en hoeveel uur zij werken en dan elke keer toch weer een hoop gezeik krijgen van de dl's.
megavon
Berichten: 64
Lid geworden op: 26-08-2011 12:46

Bericht door megavon » 05-04-2012 06:49

Iedereen heeft recht op een prive leven zowel fl als medewerk(st)ers en het is niet meer dan normaal dat je contracturen werkt.
Niemand hoort meer te moeten werken en al helemaal niet als ze er ook niet voor betaald krijgen dat ik ook niet dus waarom een fl wel?
Het word tijd dat de aldi gaat zien dat het zo niet langer kan de filialen zijn een rommel en/of leeg maar als je maar met weinig mensen op de werkvloer bent wij kunnen niet meer dan werken en de meeste beginnen ook lichamelijke of/en geestelijke klachten te krijgen.
Ik neem mijn petje voor vele (niet alle) fl af als je ziet wat ze alllemaal moeten doen en hoeveel uur zij werken en dan elke keer toch weer een hoop gezeik krijgen van de dl's.
iemand
Berichten: 61
Lid geworden op: 06-10-2010 15:19

Bericht door iemand » 05-04-2012 07:16

[quote="sonja"][quote="iemand"][quote="sonja"][quote="iemand"]nou dat is allemaal makkelijk om te zeggen, maar je gaat niet zomaar weg.
dat doe ik ook niet, dat zal wel zijn omdat je toch wil dat je eigen winkel er goed uit ziet.
ik ben assistent maar als het druk is dan loop ik ook een stap harder, vind het ook belachelijk maar het in een troep achterlaten dat kan ik ook niet.[/quote]

mooi streven maar als je bv rugklachten krijgt zijn zij de eerste die roepen dat je niet zo geschikt bent voor dit werk of.....heb jij het nog wel naar je zin hier........en vergeet nooit de winkel is van de aldi[/quote]


jullie hoeven niet allemaal net te doen alsof ik niet weet hoe de aldi is, ik weet dat best maar ik zeg alleen dat ik niet zo makkelijk zomaar wegloop van troep[/quote]

tjaaaa de meeste mensen hebben ook nog een prive leven....ohhhh ja iets wat de aldi ook al niet begrijpt..........je zal het best goed bedoelen ............maar de uitwerking is MINDER UREN...........dus uiteindelijk bereik je het tegen over gestelde voor je collega`s[/quote]


ik heb nog steeds gewoon een prive leven, want ik blijf echt s'avond niet langer en ik ben ook geen fl he, dus ik schrijf alle uren en ik krijg alle uren.
en ja wij maken ook weleens plusuren in de week en nee daar is nog nooit iemand door ontslagen.
en als het dan druk is, ja idd dan loop ik een stap harder
want voor mijn gevoel, wil ik gewoon niet zomaar de boel de boel laten.
thehitman25
Berichten: 15
Lid geworden op: 25-09-2010 08:49

Bericht door thehitman25 » 11-04-2012 18:01

bij aldi heb je geen prive leven , ik zeg het anders de dl en dat zijn ze bijna allemaal, hebben egt scheit aan je prive leven

het enigste wat ze willen is je helemaal leegzuigen totdat je niet meer kunt en dan zeggen ze , heb je het nog wel naar je zin
zou je niet eens andere werk zoeken
je bent niet geschikt voor aldi
en dan hopen ze met dee woorden dat je nog 2 keer harder voor ze gaat lopen

het enigste wat ze willen is als ze zeggen dat je moet springen dan jij gaat zeggen hoe hoog.

hoop dat de directie een keer gaat lezen wat hier staat en gaat ingrijpen, voordat alles dadelijk stuk is, want uiteindelijk zullen hun ook ander werk moeten gaan zoeken.
Plaats reactie