Stank voor Dank

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 30-03-2012 20:23

Om 17 uur al naar huis? Werken die FL's tegenwoordig nog maar halve dagen dan? :wink:

Snap het helemaal, situatie bij ons was toen ik om 18 uur naar huis ging niet veel beter. Gelukkig daar nog wel met z'n drieën vanavond. Voel me dan best schuldig als ik dan toch ga, maar heb deze week al een koopavond en een balans gehad. Goed is goed hè.

Veel succes morgen, laat je niet gek maken!
tiptoppie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-11-2010 21:44

Bericht door tiptoppie » 31-03-2012 00:39

[quote="herbie-lempke"]vandaag ook weer,,,,

een super drukke vrijdag. meer omzet gedraaid dan gepland.
maar wel maar met zun 3e werken. fl zit op kantoor administratie bij te werken en 2 kassa's open.
om 17 uur ging de fl naar huis want die was al bezig vanaf 8 uur... 5 dagen... dus vanaf 17 uur met zun tweetjes..

voor de aa is er nog geen plaats, winkel is helemaal niet gescheurd.
een grote puinzooi.;quote

dan had ik de administratie laten zitten en was gewoon lekker bezig geweest in de winkel - was zeker niet om 17uur naar huis gegaan als het zo druk is, ook al was ik 5 dagen aanwezig geweest - maar dat is waarschijnlijk juist mijn probleem.
Mo
Berichten: 20
Lid geworden op: 18-11-2010 17:51

Bericht door Mo » 31-03-2012 10:59

Het grote probleem is nou juist dat de meeste mensen juist nog even een stukje harder gaan werken of nog een uurtje langer blijven,maar dan gebeurd er ook nooit iets,ik geef die FL groot gelijk dat hij om 5 uur naar huis gaat genoeg is genoeg.
Dan moeten die winkels maar een grote puinhoop zijn,ze willen toch niet anders bij Aldi.
Als we allemaal nog harder gaan werken dan geven we ze juist wat ze graag hebben. :roll:
Dan veranderd er nooit iets.
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Bericht door marjolanda » 31-03-2012 12:12

[quote="Mo"]Het grote probleem is nou juist dat de meeste mensen juist nog even een stukje harder gaan werken of nog een uurtje langer blijven,maar dan gebeurd er ook nooit iets,ik geef die FL groot gelijk dat hij om 5 uur naar huis gaat genoeg is genoeg.
Dan moeten die winkels maar een grote puinhoop zijn,ze willen toch niet anders bij Aldi.
Als we allemaal nog harder gaan werken dan geven we ze juist wat ze graag hebben. :roll:
Dan veranderd er nooit iets.[/quote]


Je kunt niet het werk van 2 mensen tegelijk doen Dat zouden ze wel graag zien


Je hebt maar 1 lichaam en 1 leven Dus denk om jezelf !!!!
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
tiptoppie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-11-2010 21:44

Bericht door tiptoppie » 31-03-2012 12:21

[quote="Mo"]ik geef die FL groot gelijk dat hij om 5 uur naar huis gaat genoeg is genoeg.
Dan moeten die winkels maar een grote puinhoop zijn,ze willen toch niet anders bij Aldi.
Als we allemaal nog harder gaan werken dan geven we ze juist wat ze graag hebben. roll
Dan veranderd er nooit iets.[/quote]

Daar heb je volkomen gelijk in Mo, maar ik blijf niet langer voor de Aldi maar meer voor mijn collegas, ik wil ze niet in de steek laten. Aan overspannen medewerkers heb ik er ook niets aan en het is ook niet goed voor de sfeer. Het blijft een probleem.
Mo
Berichten: 20
Lid geworden op: 18-11-2010 17:51

Bericht door Mo » 31-03-2012 16:08

Ja dat begrijp ik ook wel ,dat doe ik zelf ook maar dat is nou juist de fout.
We doen het voor voor de collega's,maar de Aldi profiteert ervan.
sonja
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-09-2010 15:21

Bericht door sonja » 31-03-2012 23:40

[quote="tiptoppie"][quote="Mo"]ik geef die FL groot gelijk dat hij om 5 uur naar huis gaat genoeg is genoeg.
Dan moeten die winkels maar een grote puinhoop zijn,ze willen toch niet anders bij Aldi.
Als we allemaal nog harder gaan werken dan geven we ze juist wat ze graag hebben. :roll:
Dan veranderd er nooit iets.[/quote]

Daar heb je volkomen gelijk in Mo, maar ik blijf niet langer voor de Aldi maar meer voor mijn collegas, ik wil ze niet in de steek laten. Aan overspannen medewerkers heb ik er ook niets aan en het is ook niet goed voor de sfeer. Het blijft een probleem.[/quote]

ik kan jullie allebei begrijpen.........maar als de FL langer blijft kun je volgens het bedrijf dus met minder uren af........WIE VERNEUKT WIE.............sorry voor het taalgebruik ..........zolang de FL`s vrijwillig meer uren draaien veranderd er echt nooit iets......de FL`s die zich aan de uren houden zijn volgende week medewerker en wordt er een hiele likker voor in de plaats gezet.............
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 01-04-2012 07:46

Sonja, je hebt volkomen gelijk. Ik zou willen dat er meer zo dachten en er ook naar handelden. Jammer genoeg is het niet zo. Evenals één FL en twee filialen, wordt straks ook een gewoonte, en Aldi maar lachen. Mensen denk toch eens na, zo wordt het nooit beter.
tommy95
Berichten: 87
Lid geworden op: 28-10-2010 18:56

Bericht door tommy95 » 01-04-2012 12:58

In eigen tijd??? Hoe gek ben je dan? De Aldi ziet dit nu als normaal. En zo heb je jezelf en je collega's in het pak genaaid. Bedankt daarvoor!!
tiptoppie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-11-2010 21:44

Bericht door tiptoppie » 02-04-2012 18:05

[quote="tommy95"]In eigen tijd??? Hoe gek ben je dan? De Aldi ziet dit nu als normaal. En zo heb je jezelf en je collega's in het pak genaaid. Bedankt daarvoor!![/quote]

Wat is er gebeurd met vriendelijk blijven op de forum?
Plaats reactie