Weer raak.

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Weer raak.

Bericht door kater » 08-03-2012 08:32

Gister zijn er weer twee overvallen geweest. Eén bij Aldi in Reusel en een ander bij Jumbo in Dwingelo. Maar hier blijk wel duidelijk dat meer prsoneel op de werkvloer sucses oplevert. Bij Aldi geld weg en bij Jumbo overvallers weg. Die kwamen nog een groot aantal personeel tegen met sluitingstijd. Dus het gaat toch vaak wel op dat veel mensen de misdadigers afschrikken. Weer sterkte gewenst voor onze collega's.
brechtje
Berichten: 29
Lid geworden op: 24-01-2011 09:22

Bericht door brechtje » 08-03-2012 14:33

Moet vanavond ook weer met z'n tweeën werken, en als ik dan de broodkar naar buiten rijd voel ik me ook niet altijd veilig. Ik wens diegenen die dit is overkomen veel sterkte.
tommy95
Berichten: 87
Lid geworden op: 28-10-2010 18:56

Bericht door tommy95 » 08-03-2012 18:08

Leuk, weer een stukje in het forum. Sta dan eens op tegen het 2 man personeelsbeleid.
Eis meer mensen in de avond, en anders de deur op slot. En kom nou niet aan met werkweigering. Want als dat de stelling is veranderd er helemaal niets.
Bijt eens van je af.
brechtje
Berichten: 29
Lid geworden op: 24-01-2011 09:22

Bericht door brechtje » 09-03-2012 21:04

ja, lekker praten. Protesteer hier wel tegen, maar als je bijna de enige bent in je filiaal die dit soort dingen elke keer aankaart en de rest het eigenlijk wel goed vind, dan zakt je de moed wel een keer in de schoenen, en als ze je dan ook nog aankijken van heb je haar weer, dan vind je het wel een keer goed. Ook al heel wat dingen aangekaart bij DL en dan krijg je alleen maar te horen dat het qua kostenplaatje toch niet anders kan met deze omzet en dat je voor 3 mensen toch geen werk te doen hebt de hele avond. En dat hij in andere filialen nooit over dit soort problemen hoort, en of ik het dan nog wel leuk vind bij de aldi en wat ik dan eigenlijk wil bereiken hiermee?
Wordt er gewoon heel moe van!!!
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 09-03-2012 22:09

Dat is sowieso standaard, dat DL's zeggen dat je het enige filiaal bent met dit of dat probleem. Heel typisch dat als het betreffende onderwerp dan eens ter sprake komt met iemand uit een ander filiaal, dat je dan vaak zult horen dat hetzelfde ook daar speelt. En ook daar werd gezegd "maar in andere filialen is dit nooit een probleem". Beetje dom dat ze denken dat er nooit onderling gepraat wordt, door overplaatsing en invallen ken je vaak heel veel mensen binnen je BV. Wat het overigens extra jammer maakt dat er weinig organisatie bestaat om problemen eens met z'n allen onder de aandacht te brengen.
tiptoppie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-11-2010 21:44

Bericht door tiptoppie » 09-03-2012 23:09

[quote="tommy95"]Leuk, weer een stukje in het forum. Sta dan eens op tegen het 2 man personeelsbeleid.
Eis meer mensen in de avond, en anders de deur op slot. En kom nou niet aan met werkweigering. Want als dat de stelling is veranderd er helemaal niets.
Bijt eens van je af.[/quote]

Ik neem aan dat jij dus nooit met z'n tweeen staat op een koopavond - hoe heb jij dat voor elkaar gekregen. Of is het op de koopavond bij jou zo druk dat je met meer mensen mag draaien?
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 10-03-2012 08:54

Inderdaad Tommy95, ik kan me nog heel goed herinneren dat indertijd dit begon te spelen, met twee man op maandag ochtend. Onze vv heeft pertinent geweigerd hier aan mee tewerken, en heeft de deur toen ook niet geopend en dat ook meegedeeld aan de DL en VL. Na enkele minuten(waarschijnlijk na telefoontje van klanten)kwam er bericht dat er een derde man was geregeld.We hebben toen ook gelijk aangeraden aan collega's om dit ook zo te doen op het moment dat er met twee man gewerkt moest worden. Enkele hebben de moed gehad om het even vol te houden, maar lieten zich ompraten door de DL.
En echt wij hebben er nooit iets van gemerkt dat we die daad hebben gedaan en we hebben het vrij lang volgehouden om niet met tweeman te werken en zelfs om veiligheidsreden is de koopavond er afgehaald.Tot helaas het pand is gesloten,
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Bericht door marjolanda » 10-03-2012 14:37

En ja nu weer bij onze concurentie



Supermarktpersoneel gekneveld
DEN HAAG - Bij een overval op een Haags filiaal van een Lidl-supermarkt zijn drie medewerkers vastgebonden.
Twee overvallers drongen een uur voor opening de zaak aan de Hildo Kroplaan in Houtwijk binnen. Het personeel werd gekneveld, maar of er iets buit is gemaakt is niet duidelijk.
De daders lieten een sporttas achter met daarin een onbekende inhoud, met Omroep West. De politie is een zoektocht begonnen naar de overvallers.
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
tommy95
Berichten: 87
Lid geworden op: 28-10-2010 18:56

Bericht door tommy95 » 11-03-2012 13:04

@Tiptoppie, inderdaad wij staan inderdaad in de avond met 3 medewerkers. Indien die er niet zijn gaat de tent dicht. Ik vertik het om concessies te doen aan de veiligheid, en laat het rolluik zakken. Mogen of niet mogen dat zal mij even aan mijn k..t roesten.
Ik vind jouw erg directie minded. Dat mag hoor, maar volgens mij ben je hier dan niet aan het goede adres.
Toppertje
Berichten: 40
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

Bericht door Toppertje » 23-03-2012 21:41

Kunnen we het hier wat gezellig houden? Tommie heeft het goed voor elkaar in zijn filiaal, met zijn 3en koopavond vind ik luxe, maar dat geld voor 99% van de filialen niet. Zeker als je iedere avond koopavond hebt, dan hoef je er echt niet mee aan te komen om iedere avond met zijn 3en te staan, als je daarover begint word je gewoon overgeplaatst, zo simpel is het.
En tiptoppie, ik snap je vraag aan tommie, maar misschien is het daar gewoon drukker of hebben ze maar een of twee koopavonden, of zitten ze in een BV wat meer aan veiligheid denkt. Er zit in ieder geval veel verschil in wat voor BV je zit, dat weet ik wel.
Roermond is het tegenovergestelde van Best heb ik begrepen, daar is alles wat soepeler.
Plaats reactie