Het grote probleem van de aldi (herken je je zelf hierin)

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 06-03-2012 17:35

Je hebt helemaal gelijk, als ik niet alleen was komen te staan , was ik ook al lang geleden gestopt.
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Bericht door marjolanda » 06-03-2012 18:11

[quote="kater"]Je hebt helemaal gelijk, als ik niet alleen was komen te staan , was ik ook al lang geleden gestopt.[/quote]




kan ik me voorstellen ja :)
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
kassa-mw
Berichten: 40
Lid geworden op: 07-08-2011 01:20

Bericht door kassa-mw » 07-03-2012 20:09

Mijn complimenten, mooiste verhaal wat ik op de aldi forum heb gelezen! En ben er helemaal mee eens..
Respect voor de Aldi-medewerker!
Ex-medewerker
Mona
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-11-2011 20:02

Bericht door Mona » 07-03-2012 20:39

Ook mijn complimenten. :wink:
Eindelijk..
kassa 123
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-12-2011 21:12

Bericht door kassa 123 » 10-03-2012 14:48

ook ik vind dit precies omschreven wat er in het winkel personeel omgaat.
PERFECT !!!
ik sluit me daar dan ook helemaal bij aan. :wink:
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 10-03-2012 17:32

Ik vind dat er op het ogenblik iets heel goeds gaande is. Doordat sebas112 de moed heeft gehad om de spijker op zijn kop te slaan, komen er meer mensen die er voor uit durfen te komen, dat het zo niet langer kan. Nu nog zover gaan dat we het ook niet meer doen, dan hebben we ons doel bereikt.....meer personeel op de vloer. Kom mensen laat je niet langer intimideren door de DL. Durf de strijd met hen aan te gaan. Het is ook in belang van de Aldi!!!!!
Toppertje
Berichten: 40
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

Bericht door Toppertje » 10-03-2012 22:22

Wil er graag nog een schepje bovenop doen.
Een vriend van mij vertelde dat ie de Aldi eigenlijk beter vond dan de Lidl, en dan heb ik het over de kwaliteit van produkten, verpakkingen van produkten, hoe het interieur eruit ziet, en het personeel zelf, die vond hij meer betrokken dan bij de Lidl.
Maar hij gaat wel steeds vaker naar de lidl, omdat daar niet zoveel manco's zijn (omdat er mensen in de winkel zijn die het even uit het magazijn kunnen halen, als dat al nodig is), niet zo'n lange rijen bij de kassa, er is altijd iemand in de winkel om iets te kunnen vragen, en hij hoeft geen lege dozen weg te zetten om iets te kunnen pakken.
Dat is dus de ervaring van een klant, die in dezelfde buurt een Lidl heeft.

Dus dit is het verhaal van Sebas, omschreven door een klant. Volgens de klant ligt het niet aan het interieur, niet aan de produkten, en niet aan het personeel zelf wat er staat. Waar het wel aan ligt heeft Sebas heel goed omschreven, niks mis met de Aldi, behalve het personeelsbeleid.
Plaats reactie