gelezen op nujij.nl

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

gelezen op nujij.nl

Bericht door marjolanda » 22-02-2012 21:30

Klik op de link en lees..........



http://www.z24.nl/ondernemen/artikel_26 ... baas_.html
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 22-02-2012 22:04

Het verhaal is me bekend. Ik vond ontslag ook wel erg overdreven - goed, er werd mss niet helemaal volgens de regels gehandeld, maar als het daarover gaat heeft Aldi zelf ook bergen boter op het hoofd. Een tik op de vingers in de vorm van een schriftelijke waarschuwing was meer op zijn plaats geweest, zeker gezien haar goede reputatie.
Wel lijkt het me niet meer bepaald prettig werken na zo'n aanvaring. Reken maar dat ze haar doen en laten nu echt onder een vergrootglas gaan leggen. Als ze echt van je af willen, lukt ze dat uiteindelijk toch wel. Maar petje af dat ze niet meteen met haar pootjes omhoog is gaan liggen, maar terug heeft gevochten.
medion
Berichten: 48
Lid geworden op: 24-10-2010 11:45

Bericht door medion » 23-02-2012 14:09

Het moraal van het verhaal is gewoon dat de Aldi niet oppermachtig is. En ja ze halen alles uit de kast om je neer te slaan: overplaatsen, gesprekken en negatieve beoordelingen. Feit is wel dat als je gewoon normaal doorgaat met je werk ook de Aldi niet tot het oneindige blijft vechten en dus ooit opgeeft.
mvg
iemand
Berichten: 61
Lid geworden op: 06-10-2010 15:19

Bericht door iemand » 25-02-2012 12:44

ik heb dit verhaal ook gehoord, en heb ook gehoord dat ze meteen werd ontslagen omdat ze ook niet op goede voet stond met haar dl
megavon
Berichten: 64
Lid geworden op: 26-08-2011 12:46

Bericht door megavon » 25-02-2012 13:44

Helaas heb ik ongeveer het zelfde mee gemaakt en ik heb de rechtzaak ook gewonnen van de Aldi en dat de Aldi daar niet blij mee is en alles doet om het je zo moeilijk mogelijk te maken is mij ook wel duidelijk.
Ik wil juist graag overgeplaats worden maar tegen mij blijven ze zeggen dat dat niet mogelijk is (niemand die dit gelooft natuurlijk).
Ik hoop voor die medewerkster die dit is overkomen dat ze haar beter behandelen dan dat ze mij doen en zo niet dan wens ik haar heel veel sterkte en blijf in jezelf geloven je hebt niets verkeerd gedaan hou dat jezelf goed voor er zijn belangrijkere dingen dan de Aldi en in mijn geval heb ik nu goed ingezien wat voor mij echt belangrijk is en dat zijn je familie en vrienden die komen voor mij ook op nr. 1.
Plaats reactie