WERKSCHOENEN.

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

WERKSCHOENEN.

Bericht door EEN FL » 16-02-2012 21:58

Hebben jullie eigenlijk wel werkschoenen om veilig met een electro kar te mogen rijden.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 17-02-2012 05:52

Die krijg je pas als er al wat ernstigs is gebeurd. De put dempen als het kalf is verdronken, noemen ze dat. :roll:
binkie
Berichten: 23
Lid geworden op: 04-10-2010 19:47

Bericht door binkie » 20-02-2012 16:23

Ik heb ooit wel eens werkschoenen gehad. Die kon je bij de Aldi bestellen op hetzelfde formulier als een nieuw schort, ze werden door de chauffeur afgeleverd en ik mocht ze wel zelf betalen!!
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

WERKSCHOENEN.

Bericht door EEN FL » 24-02-2012 21:51

Dus jullie vinden het ook belangrijk om ze te moeten hebben en jullie zouden ze dus ook graag willen KRIJGEN.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 25-02-2012 10:53

Krijgen is altijd leuk natuurlijk, maar ik zou geen bezwaar hebben tegen een (kleine) eigen bijdrage.
Waar ik wel bezwaar tegen heb, is dat het in sommige filialen wordt verplicht ze te dragen, ook al zit je altijd achter de kassa en als je dan vervolgens overgeplaatst wordt naar een ander filiaal moet je ze weer inleveren. Buiten het feit dat niemand schoenen wil dragen die iemand anders al 3 maanden aan heeft gehad, vind ik dat heel inconsequent en puur ingegeven door angst van de directie voor controle door de arbeidsinspectie in die filialen waar iets is voorgevallen. Ik heb daarover (anoniem overigens) geinformeerd bij de arbeidsinspectie en die waren van mening dat als ik hetzelfde werk bleef doen, dat ik dan ook gewoon mijn schoenen kon blijven dragen, ongeacht in welk filiaal. Ik draag ze dus nog steeds.
En ja, ik besef dat mijn evt. meelezende DL nu waarschijnlijk wel weet wie ik ben. Prima. Ik zeg hier niks wat ik ook niet rechtstreeks tegen hem durf te zeggen.
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

WERKSCHOENEN.

Bericht door EEN FL » 29-02-2012 21:05

Gewoon schandalig dat je het met tweede hands schoenen zou moeten doen.
Dit had ik niet verwacht.
Schandalig dat de een ze wel krijgt en de ander niet.
Hopelijk gaan ze overal controleren en ik ben niet van plan om een eigen bijdrage te gaan leveren.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Re: WERKSCHOENEN.

Bericht door marjolanda » 29-02-2012 21:11

[quote="EEN FL"]Gewoon schandalig dat je het met tweede hands schoenen zou moeten doen.
Dit had ik niet verwacht.
Schandalig dat de een ze wel krijgt en de ander niet.
Hopelijk gaan ze overal controleren en ik ben niet van plan om een eigen bijdrage te gaan leveren.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.[/quote]


Ooit eens voor een uitzendbureau gewerkt knakworst in blik hadden ze daar hoefde je alleen maar te kijken of ze goed in het blik terecht kwamen ,maar je moest wel laarzen aan die iedereen droeg ,en te hoog waren voor onze kuiten ... we hebben het met z'n 2 en drie dagen volgehouden en toen gezegd Dat doen we niet meer


Niet zo fris ...
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

WERKSCHOENEN.

Bericht door EEN FL » 29-02-2012 22:06

Welk bedrijf gaat zo toch met zijn mensen om.
Het wordt eens tijd dat de arbeidsinspectie gaat doen wat ze zouden moeten doen, want anders wordt het overal alleen maar erger.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
marliespeeters
Site Admin
Berichten: 58
Lid geworden op: 26-10-2010 17:47

Bericht door marliespeeters » 29-02-2012 23:10

de arbeidsinspectie kan niet overal tegelijk zijn.
Jullie werknemers van Aldi moeten gewoon SAMEN ervoor zorgen dat het beter wordt in jullie bedrijf. Niet ja zeggen en nee denken maar gewoon samen met elkaar op een lijn gaan zitten.

Let op: elk pietluttig bedrijfsongeval kost het bedrijf geld en alles wat ervoor kan zorgen dat dit voorkomen kan worden in het welzijn van de werknemers (JIJ en JIj dus) en het bedrijf, moet worden gedaan. Ook al is het simpel weg vragen om werkschoenen.

Dus elkaar steunen als een collega vraagt om werkschoenen en niet afwachten maar naast je collega gaan staan en zeggen: ja inderdaad wanneer gebeurt dat nou eens voor iedereen.

Een verdeel- en heerscultuur hou je met elkaar in stand. Dat betekent dat je er ook SAMEN voor kunt zorgen dat het hier en nu eindigt.
Maar als iedereen gaat wachten op elkaar om het op te lossen dan kan ik je nu vast voorspellen dat het nog heel lang gaat duren.
Dus stop met mauwen en kom voor je rechten op en steun je collega's als ze daar voor op komen.
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

WERKSCHOENEN.

Bericht door EEN FL » 01-03-2012 21:29

Helemaal mee eens.

Wie vind dit ook zo.

SAMEN STERK VOOR GOED EN EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
Plaats reactie