Overval Aldi Geleen

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Gaby
Berichten: 83
Lid geworden op: 27-10-2010 16:35

Overval Aldi Geleen

Bericht door Gaby » 13-02-2012 13:54

Zaterdag is de Aldi aan de Jos Kleijnenlaan in Geleen overvallen. Bij deze wens ik iedereen die erbij betrokken was veel sterkte.

Steeds vaker worden er filialen van Aldi overvallen. Deze was precies 1 jaar na de overval in Voerendaal die ikzelf met mijn collega's heb meegemaakt. Gelukkig is ook hier alles 'goed' afgelopen. Voor zover je dat kunt zeggen. Ze zijn waarschijnlijk getraumatiseerd voor de rest van hun leven.

Maar wat is nu de procedure van aldi? Zo snel mogelijk die winkel open? Zich druk maken om geld? Ja inderdaad, slachtofferhulp kwam meteen. Maar moet je niet even iedereen de tijd geven om op adem te komen. Is het de bedoeling dat mensen die erbij waren werken die dag? Zijn hier richtlijnen voor?

Geleen was rond 10 uur alweer open. Ik kan hier met mijn verstand niet bij!!!
"FNV KADERLID ALDI"
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 13-02-2012 15:23

Doornroosje, ik wens uiteraard ook heel veel sterkte toe aan alle mensen die van uit het werk er mee te maken hadden. Vooral die er bij betrokken waren, of liever gezegd, slachtoffer waren. Zelf heb ik het gelukkig nooit mee gemaakt, wel een kassa greep, maar het laat inderdaad zijn sporen achter. Maar op jouw vraag of er regels voor zijn, nee.Ik heb het wel als positief ervaren om meteen weer aan het werk te gaan, maar dat kan verschillend zijn. Mijn ervaring is als je thuis gaat zitten om het te verwerken, wordt terug komen nog dramatischer. Maar hopelijk schromen de mensen niet om de geboden hulp van slachtofferhulp te aanvaarden. Nogmaals sterkte.
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 13-02-2012 15:27

Nog even het volgende wat de regels betreft, er bestaan geen regels voor zo als ik al vermelde. Maar uit fatsoen heb ik in het verleden toch wel DL's mee gemaakt die de ploeg zo snel mogelijk van ander personeel hebben voorzien . Uiteraard tijdelijk, maar toch, een beetje medeleven ziter bij sommige wel in. En dan ook bij diegene die dan ook voor de collega's klaar stonden
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Bericht door marjolanda » 13-02-2012 19:13

[b]Sterkte collegaas[/b]
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
EEN FL
Berichten: 122
Lid geworden op: 12-06-2011 09:31

Overval Aldi Geleen

Bericht door EEN FL » 13-02-2012 20:03

Heel veel sterkte daar.
De Aldi maakt zich echt geen zorgen om het geld.
Hier is inderdaad geen echte procedure voor.
Het zal ook per DL verschillen.
Heb hetzelf drie keer binnen een half jaar meegemaakt en ik vind het beste om meteen weer op je werkplek te zijn.
Praat er met zoveel mogelijk mensen over, zowel thuis als op je werk.
Denk altijd ze komen niet voor mijn, maar voor het geld.
Blijf in alle gevallen heel rustig en luister goed.
Wij kregen na de tweede keer div. camera`s en div. monitoren, wat ons toch een fijner en een veiliger gevoel gaf.
Dit is dan ook verplicht na de tweede keer.

SAMEN STERK VOOR BETER en EERLIJK WERK en GENOEG IS GENOEG.
EEN FL
msfee
Berichten: 15
Lid geworden op: 25-09-2010 14:01

Bericht door msfee » 17-02-2012 12:58

ja waar gaat dat heen?
gister avond is de aldi in beijum(groningen) overvallen.
wens alle betrokkenen heel veel sterkte toe..moeten er maar niet te veel bij na en vooral over denken en alleen maar hopen dat het jezelf niet over komt.
maar hallo hoge heren wordt een wakker...wat is nu belangrijk geld of de veiligheid van je medewerkers(sters)waar borgen?
er moeten gewoon meer mensen ingezet worden
Mo
Berichten: 20
Lid geworden op: 18-11-2010 17:51

Bericht door Mo » 17-02-2012 18:29

WE ZIJN OOK WEL EEN HEEL MAKKELIJK DOELWIT,OMDAT WE ALTIJD MAAR MET 2 PERSONEELSLEDEN ZIJN.
dAT WETEN DIE CRIMINELEN OOK WEL.
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Bericht door marjolanda » 18-02-2012 00:24

[quote="Mo"]WE ZIJN OOK WEL EEN HEEL MAKKELIJK DOELWIT,OMDAT WE ALTIJD MAAR MET 2 PERSONEELSLEDEN ZIJN.
dAT WETEN DIE CRIMINELEN OOK WEL.[/quote]



Inderdaad ja ze vragen wel eens goh bent u alleen? zeg ik altijd Nee 1 in de winkel en 2 op kantoor Je moet toch wat?
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
tommy95
Berichten: 87
Lid geworden op: 28-10-2010 18:56

Bericht door tommy95 » 19-02-2012 13:29

Wanneer verdommen wij het nu eens een keer om maar met 2 medewerkers een supermarkt te runnen?
Wij laten het dus gebeuren, en verzinnen dan wel weer een smoes dat de klant niet de dupe mag zijn.
Op slot die deur als er maar 2 medewerkers in het filiaal aanwezig zijn.

Wie heeft dat lef??? Of zijn we allemaal gehersenspoeld door de Aldi en allemaal bang voor ons hachje? Ik denk van wel, ik hoop van niet.
tiptoppie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-11-2010 21:44

Bericht door tiptoppie » 19-02-2012 14:16

[quote="tommy95"]Wanneer verdommen wij het nu eens een keer om maar met 2 medewerkers een supermarkt te runnen?
Op slot die deur als er maar 2 medewerkers in het filiaal aanwezig zijn.
Wie heeft dat lef??? [/quote]

Waar staat het geschreven, voor de wet, dat het niet mag? Als het niet mocht dan zou ik een van de eerste zijn om de deur op slot te doen. Heeft niets met lef mee te maken.
Plaats reactie