AA - SOKKEN

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Bericht door marjolanda » 03-02-2012 21:14

[quote="kassa-mw"][quote="ursula"]Wie niet? Ik heb daar werkelijk nog niet één positief geluid over gehoord. Maar gelukkig ook (nog?) geen ruzies aan de kassa.[/quote]

Pff, bij mij in het filiaal werd voor aso uitgemaakt(door de klanten) als je netjes vertelde dat ze bij mijn andere collega konden afrekenen. Je krijgt alleen gezeik en ge-ouwehoer van die domme aldi-regels. Ik ben blij dat ik er weg ben! In de tijd dat ik bij de aldi werktte had ik meer stress dan al die in de jaren daarvoor bij elkaar. wist niet dat het leven zo mooi kon zijn zonder Aldi.[/quote]


kan me voorstellen van die stres............denk dat ik volgend jaar ook niet meer bij de aldi ben :D


misschien wel eerder
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
Toppertje
Berichten: 40
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

Bericht door Toppertje » 03-02-2012 21:27

Klopt van die bordjes... De meeste klanten aan wie ik het uitleg reageren lachend, noemen het diep triest en zeggen bijv. 'wat een bedrijf!!!...
Was laatst zelfs een vrouw die op het einde ging staan en de klanten naar de andere kassa stuurde, omdat ze het zo zielig vond voor mij dat ik dat steeds moest zeggen, tis toch te zot!!
Toppertje
Berichten: 40
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

Bericht door Toppertje » 03-02-2012 21:34

We haken trouwens af, even over het onderwerp 'sokken'. Ik vind die sokken nog niet zo'n probleem, op de een of andere manier lopen ze bij ons iedere keer wel goed. En ze worden ook niet zo snel teruggebracht, zoals bij andere kleding wel is.
Maar iets nieuws zou wel mogen van mij, ik zit iedere keer nieuwsgierig in het nieuwe foldertje te kijken en steeds denk ik weer, nee laat maar, weer hetzelfde.
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Bericht door marjolanda » 03-02-2012 21:58

[quote="Toppertje"]We haken trouwens af, even over het onderwerp 'sokken'. Ik vind die sokken nog niet zo'n probleem, op de een of andere manier lopen ze bij ons iedere keer wel goed. En ze worden ook niet zo snel teruggebracht, zoals bij andere kleding wel is.
Maar iets nieuws zou wel mogen van mij, ik zit iedere keer nieuwsgierig in het nieuwe foldertje te kijken en steeds denk ik weer, nee laat maar, weer hetzelfde.[/quote]

Ikzelf vind de sokken wel goed trouwens laatst heel veel afgeprijsde herensokken meegenomen uh gekocht...haha mijn man blij:)
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
kassa-mw
Berichten: 40
Lid geworden op: 07-08-2011 01:20

Bericht door kassa-mw » 05-02-2012 19:33

[quote="marjolanda"][quote="kassa-mw"][quote="ursula"]Wie niet? Ik heb daar werkelijk nog niet één positief geluid over gehoord. Maar gelukkig ook (nog?) geen ruzies aan de kassa.[/quote]

Pff, bij mij in het filiaal werd voor aso uitgemaakt(door de klanten) als je netjes vertelde dat ze bij mijn andere collega konden afrekenen. Je krijgt alleen gezeik en ge-ouwehoer van die domme aldi-regels. Ik ben blij dat ik er weg ben! In de tijd dat ik bij de aldi werktte had ik meer stress dan al die in de jaren daarvoor bij elkaar. wist niet dat het leven zo mooi kon zijn zonder Aldi.[/quote]


kan me voorstellen van die stres............denk dat ik volgend jaar ook niet meer bij de aldi ben :D


misschien wel eerder[/quote]

Nou ik kan je vertellen: Dit was de HEERLIJKSTE weekend van de afgelopen 2 jaar!!. Echt GEWELDIG!!!. ik heb zo'n spijt dat ik niet eerder deze stap heb genomen :lol: Echt een gezeik bij de Aldi. Ik heb 1 ding bij de Aldi geleerd en dat is: werk waar je het naar je zin hebt, anders maak je jezelf kapot.
Respect voor de Aldi-medewerker!
Ex-medewerker
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Bericht door marjolanda » 05-02-2012 21:41

[quote="kassa-mw"][quote="marjolanda"][quote="kassa-mw"][quote="ursula"]Wie niet? Ik heb daar werkelijk nog niet één positief geluid over gehoord. Maar gelukkig ook (nog?) geen ruzies aan de kassa.[/quote]

Pff, bij mij in het filiaal werd voor aso uitgemaakt(door de klanten) als je netjes vertelde dat ze bij mijn andere collega konden afrekenen. Je krijgt alleen gezeik en ge-ouwehoer van die domme aldi-regels. Ik ben blij dat ik er weg ben! In de tijd dat ik bij de aldi werktte had ik meer stress dan al die in de jaren daarvoor bij elkaar. wist niet dat het leven zo mooi kon zijn zonder Aldi.[/quote]


kan me voorstellen van die stres............denk dat ik volgend jaar ook niet meer bij de aldi ben :D


misschien wel eerder[/quote]

Nou ik kan je vertellen: Dit was de HEERLIJKSTE weekend van de afgelopen 2 jaar!!. Echt GEWELDIG!!!. ik heb zo'n spijt dat ik niet eerder deze stap heb genomen :lol: Echt een gezeik bij de Aldi. Ik heb 1 ding bij de Aldi geleerd en dat is: werk waar je het naar je zin hebt, anders maak je jezelf kapot.[/quote]


[b]Ja t gezeik en moeilijk doen als het niet nodig is blijft helaas

Nu bij ons weer gezeik over WEL en NIET uitbetaalde uren van afgelopen december Wens je sucses in de toekomst [/b]
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
kassa-mw
Berichten: 40
Lid geworden op: 07-08-2011 01:20

Bericht door kassa-mw » 06-02-2012 18:34

[quote="marjolanda"][quote="kassa-mw"][quote="marjolanda"][quote="kassa-mw"][quote="ursula"]Wie niet? Ik heb daar werkelijk nog niet één positief geluid over gehoord. Maar gelukkig ook (nog?) geen ruzies aan de kassa.[/quote]

Pff, bij mij in het filiaal werd voor aso uitgemaakt(door de klanten) als je netjes vertelde dat ze bij mijn andere collega konden afrekenen. Je krijgt alleen gezeik en ge-ouwehoer van die domme aldi-regels. Ik ben blij dat ik er weg ben! In de tijd dat ik bij de aldi werktte had ik meer stress dan al die in de jaren daarvoor bij elkaar. wist niet dat het leven zo mooi kon zijn zonder Aldi.[/quote]


kan me voorstellen van die stres............denk dat ik volgend jaar ook niet meer bij de aldi ben :D


misschien wel eerder[/quote]

Nou ik kan je vertellen: Dit was de HEERLIJKSTE weekend van de afgelopen 2 jaar!!. Echt GEWELDIG!!!. ik heb zo'n spijt dat ik niet eerder deze stap heb genomen :lol: Echt een gezeik bij de Aldi. Ik heb 1 ding bij de Aldi geleerd en dat is: werk waar je het naar je zin hebt, anders maak je jezelf kapot.[/quote]


[b]Ja t gezeik en moeilijk doen als het niet nodig is blijft helaas

Nu bij ons weer gezeik over WEL en NIET uitbetaalde uren van afgelopen december Wens je sucses in de toekomst [/b][/quote]

Ja, heb net dat gezeik achter de rug over de niet betaalde overuren. Ik had toch gelijk gekregen. Het was mijn FL die er een potje van maakte. Dankje jij ook succes toegewenst!
Respect voor de Aldi-medewerker!
Ex-medewerker
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 07-02-2012 11:37

Ja zo zie je maar, je mond dicht houden is vaak ook een verkeerde keuze. Praten en uitpraten is meestal de oplossing. Vooral sterkte en doorzetten. Dat wil nog wel eens helpen bij Aldi. En blijf hopen mischien word het ooit beter.
kassa-mw
Berichten: 40
Lid geworden op: 07-08-2011 01:20

Bericht door kassa-mw » 07-02-2012 18:12

[quote="kater"]Ja zo zie je maar, je mond dicht houden is vaak ook een verkeerde keuze. Praten en uitpraten is meestal de oplossing. Vooral sterkte en doorzetten. Dat wil nog wel eens helpen bij Aldi. En blijf hopen mischien word het ooit beter.[/quote]

Ookal trek je je mond open, je hebt er niks aan als je FL er niks meedoet. Je kan zeggen stap naar je DL maar dan moet je eens proberen om met hem in contact te komen zonder dat je FL zijn/haar nummer geeft + je bent een student en je kan niet 24/7 in de Aldi zijn (dus je komt de DL niet zo snel tegen) en bij je collega's hoef je ook geen hulp te vragen want die naaien je gewoon. EN men gaat anders met je om, omdat je jonger bent dan de gemiddelde Aldi-werknemer. Weet je wat je ervan krijgt? Fraude. Met alles waar jouw FL mee kan frauderen wordt er gefraudeerd. Daarom heb ik Aldi de rug toegekeert. ze denken : ''Voor jou 10 andere'' ik denk dan: ''Voor jou 10000 andere werkgevers die mij tenminste wel respecteren en naar mij luisteren.'' Dan heb ik liever een goeie werkgever met een ''minder goed'' salaris dan een werkgever van niks met een wat beter salaris.
Respect voor de Aldi-medewerker!
Ex-medewerker
kater
Berichten: 158
Lid geworden op: 25-09-2010 09:00

Bericht door kater » 08-02-2012 08:35

Wat er nu word beweert, dat als en FL niet meewerkt om het telefoon nummer van een DL te geven, je machteloos staat, is onzin. Wat te denken van secr. verkoop te bellen op HK en de zaak uit te leggen. Of weet je soms het nummer niet te vinden van hoofd kantoor? Als het rustig uitlegt lijkt het mij heel duidelijk dat de zaak dan van zelf gaat rollen. En als het zo is dat er gefraudeerd kan worden door een FL, en ik bedoel geen fouten, maar echt opzettelijk, vind ik het een vreemde zaak dat het heeft kunnen gebeuren en als jij op de hoogte was, ben je ook mede plichtig hier aan. Ik vraag me af wie en wat is er slecht bezig.
Plaats reactie