AA - SOKKEN

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
tiptoppie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-11-2010 21:44

AA - SOKKEN

Bericht door tiptoppie » 29-01-2012 18:47

Daar gaan wij weer sportsokken, kindersokken, vrijetijdsokken en wij zijn net begonnen met het nieuwe jaar - de skisokken, kniesokken, dames sokken, heren sokken, zachte sokken, wollen sokken, tennis sokken, werk sokken, angora sokken enzo. moeten nog komen. Wij zijn net 'n heleboel rest sokken kwijt na afprijzing. Wat zou het fijn zijn om inkoop te kunnen doen voor AA - leuk ideetjes, nieuwe artikelen, meer woondecoratie en trend artikelen, wat spannender allemaal. Ideen box zou ook n uitkomst zijn, zodat wij ook kunnen meedenken en ideen naarvoren brengen.
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Re: AA - SOKKEN

Bericht door marjolanda » 30-01-2012 00:25

[quote="tiptoppie"]Daar gaan wij weer: sportsokken, kindersokken, vrijetijdsokken en wij zijn net begonnen met het nieuwe jaar - de skisokken, kniesokken, dames sokken, heren sokken, zachte sokken, wollen sokken, tennis sokken, werk sokken, angora sokken enzo. moeten nog komen. Wij zijn net 'n heleboel rest sokken kwijt na afprijzing. Wat zou het fijn zijn om inkoop te kunnen doen voor AA - leuk ideetjes, nieuwe artikelen, meer woondecoratie en trend artikelen, wat spannender allemaal. Ideen box zou ook n uitkomst zijn, zodat wij ook kunnen meedenken en ideen naarvoren brengen.[/quote]


Ja veel sokken langs de kassa zien komen ............zou ook fijn zijn als bepaalde dingen eens terug zouden komen voor vast zoals tutti frutti en de wattenstaafjes om maar 2 dingen te noemen
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 30-01-2012 18:21

Joh die ruimte is hard nodig voor de zoveelste soort drop/kauwgom/koek/wijn... daar zal wel meer winst op gemaakt worden. Mij lijkt een breed ipv een diep assortiment prettiger voor de klant, maar wat weet ik er van. Ik heb er niet voor gestudeerd tenslotte, zoals de hoge heren. En daarom horen zij ook nooit de klachten van de klanten over verdwenen artikelen.
Jaren geleden mochten we ooit eens een formuliertje invullen met ideeën voor nieuwe artikelen. Nooit meer iets van gehoord.
freedom
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-08-2011 17:49

Bericht door freedom » 30-01-2012 20:07

[quote]Mij lijkt een breed ipv een diep assortiment prettiger voor de klant, maar wat weet ik er van. Ik heb er niet voor gestudeerd tenslotte, zoals de hoge heren. En daarom horen zij ook nooit de klachten van de klanten over verdwenen artikelen[/quote]
Ursula

Misschien een ideetje om je bevindingen op een briefje te schrijve en het aan je FL/DL te geven. Jij hoort zoals je schrijft de klachten van de klanten over de verdwenen artikelen. Maar als er niets wordt doorgegeve dan komen we ook niet verder. En idd er zijn veel artikelen verdwenen die goed verkochte.
je kun twel in je recht staan, maar bij de aldi heb je daar niets aan.
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 30-01-2012 20:29

Dat heb ik ooit een tijdje regelmatig gedaan (toen ik nog vvfl was) maar er is nooit iets mee gebeurd. Nu ik nog "slechts" mw ben word ik al helemaal niet meer voor vol aangezien, is mijn indruk. Dat klinkt negatief, maar zo voel ik dat echt.
freedom
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-08-2011 17:49

Bericht door freedom » 31-01-2012 07:11

Ursula.

Weet wat je bedoeld, maar wat ik wilde zeggen was da jij of iemand anders dan alles hebt gedaan om het voor de klant op te lossen. Je kunt ook de kaltn adviseren om zelf naar het hoofdkantoor te bellen.
je kun twel in je recht staan, maar bij de aldi heb je daar niets aan.
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 31-01-2012 10:51

Dat zeg ik tegenwoordig inderdaad meestal (ook voor sommige andere klachten, zoals het niet meer mogen gebruiken van de kassa gesloten-bordjes), maar ik vraag me af hoeveel mensen die moeite zullen nemen? Persoonlijk zou ik zo'n artikel dan wel ergens anders gaan halen, met als risico dat zo iemand dan vaker naar een andere winkel gaat.
marjolanda
Berichten: 105
Lid geworden op: 20-10-2011 07:01

Bericht door marjolanda » 31-01-2012 21:01

[quote="ursula"]Dat zeg ik tegenwoordig inderdaad meestal (ook voor sommige andere klachten, zoals het niet meer mogen gebruiken van de kassa gesloten-bordjes), maar ik vraag me af hoeveel mensen die moeite zullen nemen? Persoonlijk zou ik zo'n artikel dan wel ergens anders gaan halen, met als risico dat zo iemand dan vaker naar een andere winkel gaat.[/quote]


dat van die kassa gaat sluiten bordjes weghalen vinden ze in ons filiaal belachelijk
wanneer wordt het beter?

20 uur = 20 uur
ursula
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-09-2010 04:41

Bericht door ursula » 31-01-2012 23:41

Wie niet? Ik heb daar werkelijk nog niet één positief geluid over gehoord. Maar gelukkig ook (nog?) geen ruzies aan de kassa.
kassa-mw
Berichten: 40
Lid geworden op: 07-08-2011 01:20

Bericht door kassa-mw » 03-02-2012 18:28

[quote="ursula"]Wie niet? Ik heb daar werkelijk nog niet één positief geluid over gehoord. Maar gelukkig ook (nog?) geen ruzies aan de kassa.[/quote]

Pff, bij mij in het filiaal werd voor aso uitgemaakt(door de klanten) als je netjes vertelde dat ze bij mijn andere collega konden afrekenen. Je krijgt alleen gezeik en ge-ouwehoer van die domme aldi-regels. Ik ben blij dat ik er weg ben! In de tijd dat ik bij de aldi werktte had ik meer stress dan al die in de jaren daarvoor bij elkaar. wist niet dat het leven zo mooi kon zijn zonder Aldi.
Respect voor de Aldi-medewerker!
Ex-medewerker
Plaats reactie